Visualize by TEMPLATED

Square and neon lights with me!

That's my childhood!

That's my bad smile...

White with me!

I am in virtual world!

I am in high school...

Dark with me!

That's My Skills

That's My Short Story

I was born in Rize. I grew up until five years old there and we moved to Istanbul. I started school there and we moved to Rize. I started high school in Rize. I finished Rize Fatih Anatolia High School in 2019. I was entitled to study at Sakarya University. I will be mechanical engineer. I learnt English in prepare-class of Sakarya University. I am studying mechanical engineer in Sakarya University.

Bayram Köse

Half Life

Bu yazımda sizlere 2014'ün yazında bitirdiğim oyun olan Half-Life'yi anlatacağım.Hiç zaman kaybetmeden anlatmaya başlıyorum.

Half-Life yapımcısı, Counter-Strike yapımcısı olan Valve'dir.Oyunun adının anlamı "yarı yaşam"dır.Zaten oyunda yaşıyor olduğunuz kesin değildir.Oyun labotuardaki bir tren kabininin içinde başlıyor.Siz kabinden inince özel bir giysi giyip denilen yere gidiyorsunuz.Orada bir kaza oluyor ve elekrikler çakıyor.Ekran kararıp açılıyor canavarlar çıkıyor.Sonra tekrar kararıp açılıyor normale dönüyor.Galiba burada yarı yaşama geçmiş oluyoruz.

Bu bölümden sonra oyunda değişik canavarlarla savaşıyoruz.Birde askerler(insan) var.Onlarda size düşmanlar ama canavar gördüklerince önce canavara saldırıyorlar.Galiba onlar canavarlarla düşman.Oyunda sizin cephaneniz var.Yani atacağınız mermi sınırlı ve belirli yerlerden temin edebilirsiniz.Oyunda bazı yerlerde yapacağınız hata oyunu yeniden oynamanıza neden olabilir.O yüzden oyunu dikkatli oynamanızı öneririm.

Neyse oyunun olay sırasını hatırlamıyorum.Oyun çok uzun ve zorluk derecesi var.Ben zorda oynadığımdan uzun sürede bitirebildim ve oyunda karakterler ingilizce konuştuğundan pek birşey anlamadım.Genede oyunu çok beğendim.Oynamanızı tavsiye ederim.

Half-Life Gazisi
BayramBlog / Bayram KÖSE




Bu sayfa hakkındaki yorumlar:
Yorumu gönderen: Portal Blogger, 30.01.2017, 09:39 (UTC):
artık gidip oynama şansım yok. ara sıra youtube da videolarına denk gelirsem, mesela half life sırları, gta gizemleri, falan gibi. Bir ara bilgisayar tamir dükkanında çalışıyordum. allahın her günü patronla oynuyorduk. hey gidi günler...

Yorumu gönderen::08.01.2017, 18:45 (UTC)
webilgicim
webilgicim
Kapalı

Gerçekten çok guzel bir yazı ve bi o kadar da guzel oyun. Çocuklugumun bagımlılıgı (Hayf Layf) . Başarılar.

Yorumu gönderen::25.12.2016, 09:37 (UTC)
bayramblog
bayramblog
Kapalı

Teşekkürler kardeşim

Yorumu gönderen::25.12.2016, 08:38 (UTC)
teknolanya
teknolanya
Kapalı

Güzel olmuş abi



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:

© Untitled. All rights reserved. Design: TEMPLATED.

Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol